Kata Alu - Aluan

Thursday, April 16, 2009

Previous My Engagement Day

Antara Kau Dan Aku, Kini Telah Mengikat Ikatan Pra-Perkahwinan

Telah Sah Menjadi Tunangan Orang

Rombongan Dari Pihak Lelaki

Salam Tanda Ku Terima

Sewaktu Cincin Disarung Ke Jari Manisku

Hantaran Dari Hafiiz

Hantaran dari Faeza

28hb Disember 2008, hari yang menyatukan kita untuk bergelar tunang. Walaupun aku tidak mencukupi masa untuk membuat persiapan, aku mahu semuanya sempurna. Tiada cacat celanya. mengimbas kenangan lalu, tepat pukul 3, aku telah sah menjadi tunang kepada Mohd Hafiz B. Wan Ismail.Tidak tergambar di dalam hati ini. Pasti semuanya bercampur baur. persiapan yang hanya mengambil masa 3 minggu nampak sempurna dengan hantaran yang begitu ringkas dan simple. Biarkan nampak simple, kehadiran tetamu yang begitu ramai, membuatkan majlis bertambah meriah dan ceria.

Kini sudah hampir 4 bulan aku menjalani alam pertunangan. Benarlah alam pertunangan banyak dugaannya. Aku sentiasa berdoa agar ikatan ini berakhir dengan sebuah perkahwinan.

1 comments:

Frieda said...

same la tarikh tunang juz ya berbeza bln yer..
bersama lah kite meniti ari k