Kata Alu - Aluan

Wednesday, April 29, 2009

Aku Hanya Menanti Kepulanganmu Sayang..


Mengapa aku buat tajuk begitu? Inilah berita yang buat aku tersenyum sepanjang minggu ni..hehehe.. buah ati dapat pulang ke Semenanjung la katakan. Hari isnin b call, cakap bos bg cuti. Maybe bos faham kot, iyela kan, tiket dh lame booking, rugi la kalau burn mcm tu je. Gembira sungguh hati ini, maklumlah nk menunggu b balik raya, lame lagi. Kali ini b cuti hampir semggu jugak. Kalaulah b tahu, bahawa tunang die ni x sabar tunggu die balik.. rase nk amik mc je sabtu ni. hahaha.. (plan jahat sudah menular dalam kepala otak aku ni).

Date kali ni pn xde plan lg. 1hb kat umah ade kenduri aqiqah, xtau b datang ke x, sabtu keje, ahad... nk date tp baru teringat sepupu b kawin. Nak date kat sni, aku xtau tempat mana yang menarik, maklumlah selama ni aku asyik turun PD je. nk g shopping complex bukan pilihan kami. Tak suka date kat shopping complex! Like budak2 skol. hahaha. Apa yang pasti x mungkin aku turun PD kali ni. Nak tau kenapa? dah 2 bulan berturut2 aku turun PD je, penat la. hehehe.

Dimanakah tempat yang menarik di Selangor? Sungguh memalukan, anak jati Selangor seperti aku tidak tahu di mana tempat yang menarik selain shopping complex. hahaha....Tolonglah aku!! Cari tempat yang menarik..... Nak g Putrajaya la..dah lame x g sana. Suka tengok building kat sana. Interesting! Tapi kena discuss dengan b dulu. Mana tau die xnk kan.

Flight b esok (30 April 2009) pagi n aku x amik b cox kne keje...... aduh! x dapat amik b lagi..
Penantian adalah satu penyeksaan................. Sayang!! miss u so much!!

Sayang : Aku terlalu rindu padamu. Berjauhan membuatkan aku bagaikan orang gila menanti kehadiranmu. Janganlah sampai aku jadi gila keranamu sayang..hehehe

0 comments: