Kata Alu - Aluan

Tuesday, April 14, 2009

New Born....

Nur Afina Dania



Yes!! semalam aku dapat anak buah baru lagi. kakak aku sudah selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.1kg. rupa-rupanya akulah orang terakhir yang mendapat khabar berita ini. kenapa?? sebab aku dah tukar no hp, lupa nak inform kat kakak. mesti pelik kan? aku mempunyai kakak kembar yang bernama Norli dan Norlia. yang bersalin ni kak norli. yang kelakarnya, die sebenarnya tidak tahu yang dia pregnant! time aku bertunang baru dia tahu, sudah pregnant 6 bulan! nak tahu anak buah aku ada bepe orang? haziq izzuddin, muhammad hazim & muhammad hazmi (anak kakak), nurul ain karmila & nurul auni kamilia (anak abang), nur ain, nur aina & baby baru (lum bagi nama) (anak kakak norli) & almas syauqina (anak abang), so ada 9 orang semuanya. ramai gak ni! anak aku bila?? hahaha....

hari ini kakak kuar hospital agaknya. aku tak sempat g hospital cox keje n time melawat pun singkat. lgpn kat Hospital Sg. Buloh. tunggu kakak balik je la nampaknya. bertambah besar family aku. adik beradik je 5 orang tapi macam ada 2 orang je. why?? sebab jarang jumpa and bila ade function je semua balik. jarang dapat berkumpul 1 family. bila aku dah kawin nanti tak tau la macamana keadaannya. kemungkinan besar, jika b tak dapat pindah semenanjung, aku kena ikut die dok kat sarawak. sanggup ke aku? sudahlah tidak pernah berjauhan dengan family dalam masa yang lama. tapi jika sudah tertulis rezeki b di sana, aku tetap akan mengikutnya.

0 comments: